η γιορτή της μητέρας!!!

ξυπνάω σήμερα το πρωί και σκέφτομαι ότι η επόμενη κυριακή είναι η γιορτή της μητέρας και αναρωτιέμαι γιατί να μην γιορτάσουμε αυτή την γιορτή μια βδομάδα νωρίτερα,τώρα που τυχαίνει η μητέρα μου να έχει και τα δύο της βλαστάρια κοντά της...έπρπεπε να είναι κάτι γρήγορο και εύκολο.
πρόσφατα η δήμητρα μου έκανε δώρο το βιβλίο "στον πλανήτη των cupcakes" από τη sugar buzz, κι επειδή δεν είχα προλάβει να δοκιμάσω κάποια συνταγή,άρχισα να ψάχνω ποιά θα μπορούσα να κάνω με τα λίγα υλικά που είχα.ανακάλυψα λοιπόν τα cupcakes με μέλι και κανέλα,δύο υλικά που αρέσουν στην μητέρα μου.είχα λίγες ώρες μπροστά μου να τα ετοιμάσω,μιας και η αδερφή μου θα πετούσε το πρωί για να επιστρέψει στην αθήνα και οι γονείς μου θα πήγαιναν στο εξοχικό μας για λίγες μέρες.



ετοίμασα λοιπόν τα κεκάκια,έκανα το γλάσο,τα στόλισα,τα έβγαλα φωτογραφίες για να σας τα δείξω,τα πακετάρισα και έφυγα σφαίρα για το αεροδρόμειο, όπου και τους τα μοίρασα.τα μισά στους γονείς μου και τα άλλα μισά στην τώνια.για μένα κατάφερα να κρατήσω ένα,το οποίο το δοκίμασα με το που γύρισα.ήταν ένα πάρα πολύ ωραίο,γευστικό και όχι αρκετα γλυκό κεκάκι.



και μετά; μετά περίμενα να μου πουν εντυπώσεις,όπου το μεσημέρι με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν και οι τρεις πόσο τους άρεσαν.
ευχαριστώ αθηνά (sugarbuzz.gr)

Σχόλια