ένα ολιγοήμερο ταξιδάκι!!

πέμπτη άγριο χάραμα και βρίσκομαι στο τραίνο,πετάγομαι μέχρι την αθήνα για να γιορτάσουμε τα γενέθλια της αδερφής μου.στη διαδρομή είχαμε έναν μεθυσμένο που ροχάλιζε σε όλη την διάρκεια,με μικρά διαλείματα για τσιγάρο,μια που ήθελε να λύσει τα ψυχολογικά της και βέβαια πολιτική συζήτηση,μιας και είναι επίκαιρο,μεταξύ ενός γιατρού,ενός αστυνομικού,μιας δασκάλας κι ενός που δεν κατάλαβα ποτέ τι ήταν,απλά είχε άποψη.
τα είχε όλα αυτό το ταξίδι.πολύ γέλιο,συγκίνηση,χαρά και σοβαρές συζητήσεις, με την αδερφή μου πάντα.
η τούρτα που ετοίμασα για το βράδυ των γενεθλίων ήταν μια άλλη εκδοχή της αμυγδαλότουρτας που κάνω,είχε χρωματιστό παντεσπάνι και κρέμα ζαχαροπλαστικής.


την ημέρα των γενεθλίων την ξεκινήσαμε με την επίσκεψή μας στο καινούργιο κατάστημα sweet alchemy στην κηφισιά.


δοκιμάσαμε από τα γνωστά hamptons cupcakes ένα oreo cookies και peanut butterchip.την επόμενη φορά θα δοκιμάσω red velvet cupcake,το έχω τάξει στον εαυτό μου.



επισκεφθήκαμε την έκθεση "wildlife photographer of the year"



έτυχε εκεί να δοκιμάσω frozen yogurt με βανίλια μαγαδασκάρης και πέρλες κουβερτούρας.


μια βδομάδα μετά παρακολουθούσα την τελευταία εκπομπή "γλυκές αλχημείες" και βλέπω τον Στέλιο Παρλιάρο να κάνει παγωμένο γιαούρτι, είχε διαβάσει την σκέψη μου.έψαχνα να βρώ μια έυκολη και καλή συνταγή για να την δοκιμάσω.
έκανα δικό μου γιαούρτι,προσάρμοσα λίγο τα υλικά και το ετοίμασα.ήταν ένα εκπληκτικό παγωτό που σου άφηνε μια δροσιά στο στόμα.φυσικά δεν έμεινε τίποτα.

υλικά:
450 γρ. γιαούρτι στραγγιστό
150 γρ. κρέμα γάλακτος
100 γρ. άχνη ζάχαρη
1 κουτ. του γλυκού ξύσμα λεμόνι (προαιρετικά)
1 βανίλα μαγαδασκάρης *(προαιρετικά)

σε ένα μπολ χτυπάμε να αφρατέψει το γιαούρτι,προσθέτουμε την άχνη,την κρέμα γάλακτος,το ξύσμα και το εσωτερικό της βανίλιας.μεταφέρουμε το μείγμα στην παγωτομηχανή και ακολουθούμε την ανάλογη διαδικασία,αν δεν διαθέτουμε το τοποθετούμε σε ένα μεταλλικό σκεύος στην κατάψυξη και το χτυπάμε ανά 30' για 6 φορές.
το σερβίρουμε είτε σκέτο,είτε σε συνδυασμό με άλλες γεύσεις,όπως τριμμένο μπισκότο,γλυκό του κουταλιού,με κομμάτια κουβερτούρας ή με ότι άλλο θέλουμε.
αυτή ήταν συνταγή μου για σήμερα.

καλή επιτυχία!!

*με ένα μαχαιράκι σκίζουμε την βανίλια στην μέση και με την άκρη του ξύνουμε κατά μήκος να βγουν τα σποράκια της.



Σχόλια