η τούρτα γενεθλίων μου!!!


φέτος έγινα 35 και αποφάσισα να κάνω μια τούρτα για τον εαυτό μου, 35.000 θερμίδων όπως λέει και η αδερφή μου.


συνταγή:

για το κέικ:
3 κουτ. του γλυκού κακάο
200 γρ. βούτυρο
200 γρ. ζάχαρη
3 μεγάλα αυγά
200 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
1 κουτ. του γλυκού μπέϊκιν

προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς. βουτυρώνουμε 2 ταψάκια των 20εκ. και βάζουμε αντικολλητικό χαρτί χαρτί στον πάτο.
ανακατεύουμε το κακάο με 4 κουταλιές σούπας βραστό νερό μέχρι να λιώσει.
χτυπάμε στο μίξερ το βούτυρο και την ζάχαρη μέχρι να αφρατέψουν,προσθέτουμε το κακάο, τα αυγά και τέλος το κοσκινισμένο αλεύρι με το μπέϊκιν. 
τα μοιράζουμε ισόποσα στα δύο ταψάκια και τα ψήνουμε για 25'.
τα αφήνουμε να κρυώσουν και μετά τα ξεφορμάρουμε.

για την κρέμα:
250ml. κρέμα γάλακτος
150 γρ. καραμέλα γάλακτος (dulce de leche) 

χτυπάμε την κρέμα γάλακτος να γίνει σαντιγύ στον παγωμένο κάδο του μίξερ, προσθέτουμε δυο τρεις κουταλιές από την καραμέλα και είναι έτοιμη να την χρησιμοποίησουμε.

το ωραιότερο μέρος φυσικά είναι η διακόσμηση.
παίρνουμε το ένα κέικ βάζουμε λίγη απο την κρέμα, κουταλιές καραμέλας, σιρόπι σοκολάτας και ξηρούς καρπούς της αρεσκείας σας.
και επαναλαμβάνουμε κέικ, κρέμα, καραμέλα, σιρόπι, ξηρούς καρπούς.




βάζουμε τα κεράκια και είμαι έτοιμη να τα σβήσω!!!
οπότε χρόνια μου πολλά να με χαίρονται και να με χαίρομαι!!!

και καλή σας επιτυχία!!!




Σχόλια