Liebster Award, ευχαριστίες και ερωτοαπαντήσεις!!!



με μια μικρή καθυστέρηση θα ήθελα να ευχαριστήσω την Αλέκα (aleka craftaholic) και την Χρύσα (my blissfood) που μου έδωσαν το Liebster award, να πω την αλήθεια δεν το περίμενα, ήταν μια γλυκιά έκπληξη.
με την σειρά μου θα απαντήσω στις 10 ερωτήσεις του βραβείου και θα προτείνω άλλα 10 blogs.

  1. ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του.
  2. απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger, ο οποίος σας απένειμε το βραβείο.
  3. προτείνετε άλλα 10 blog, με λιγότερους από 200-300 followers.
  4. αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blog που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας, ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά με το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.
τώρα αρχίζουν τα δύσκολα...
δεν είμαι καλή με τα λόγια, εκφράζομαι μέσα από την δουλειά μου. 
λοιπόν...

1) γιατί ξεκινήσατε το blog?
να πω την αλήθεια ούτε κι εγώ κατάλαβα γιατί άρχισα να γράφω τις συνταγές μου, αλλά και άλλων που βρίσκω. 
νομίζω πως η ανάγκη μου για δημιουργία με ώθησε να ξεκινήσω.
το έχω ξαναπεί η κουζίνα είναι το αγαπημένο μου μέρος στο σπίτι και θέλω να μοιράζομαι ότι ετοιμάζω εκεί μέσα.
my kitchen is my castle!!!

2) πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει:
τι με ενθουσιάζει? μικροπράγματα που κάνουν την καθημερινότητα πιο όμορφη.... μια βόλτα, ένα όμορφο μέρος, μία καλή παρέα, ένα ωραίο φαγητό, ένα ακόμα πιο ωραίο γλυκό... ναι, σίγουρα... ένα πολύ καλό γλυκό, ένα γλυκό που θα με κάνει να πω... "εγώ γιατί δεν το σκέφτηκα?"
μέσα από την αγάπη μου για τα γλυκά, τι καλύτερο να ακούς από τα αγαπημένα μου ανίψια -τους δύσκολους και απαιτητικούς κριτές μου.. "Φένια είναι πολυυυυυύ ωραίο!"
με ενθουσιάζει όταν φίλοι, αναγνώστες του blog μου λένε ότι δοκίμασαν κάποιες από τις συνταγές μου και τους άρεσαν.

3) γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο?
πιστεύω πως είναι ένας τρόπος επικοινωνίας. τα σχόλια και οι παρατηρήσεις που γίνονται με βοηθάν να ψάχνομαι για περισσότερες και καλύτερες συνταγές.

4) για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας?
γράφω κυρίως γρήγορα και εύκολα γλυκά, άντε βάζω και καμιά αλμυρή συνταγή (που και που).

5) έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers? έχετε ποτέ προσωπικά?
δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να γνωρίσω κάποιον προσωπικά, αν και θα ήθελα πολύ.
αλλά μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επικοινωνώ συχνά με άλλους bloggers και χαίρομαι να μαθαίνω νέα τους.

6) πως φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια? τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει/ να αλλάζει και με ποιο τρόπο?
θα ήθελα να γίνει μεγάλο και τρανό με χιλιάδες followers, να συζητιέται στην Tv.
χαχαχα!!! πλάκα κάνω.
σοβαρά τώρα... να είναι καλύτερο με περισσότερη επισκεψιμότητα. από την μεριά μου να είμαι πιο συνεπής και να ανεβάζω περισσότερες αγαπημένες συνταγές.

7) τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα?
είμαι πολύ καλή στο να τακτοποιώ τα ντουλάπια της κουζίνας, το ψυγείο και να βάζω πλυντήριο πιάτων (φαίνεται εύκολο, δεν είναι όμως).
επίσης είμαι πολύ καλή στο να φτιάχνω γλυκά και να μαγειρεύω.
επίσης, κι εδώ χρησιμοποιώ τα λόγια της αδερφής μου... αυτό που κάνω καλύτερα, είναι να είμαι η καλύτερη αδερφή που μπορώ για την αδερφή μου! 

8) πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας?
πολύ λιγότερο από όσο θα ήθελα, δυσκολεύομαι με το γράψιμο...αλλιώς από συνταγές....ουυυυ, όσες θέλετε!

9) πως γεννιούνται τα post σας?
από μια συνταγή που βρήκα, μια ιδέα που σκέφτηκα ή μου βάλανε στο μυαλό. 

10) ευχές για τον αναγνώστη
να είναι γεμάτη γλύκα και γλυκά η ζωή όλων!!!

τα blogs που προτείνω:

10. art decoration and crafting

ευχαριστώ και πάλι τα κορίτσια. φιλιά πολλά!!!

τα λέμε σύντομα με μια γλυκιά συνταγή και πάλι!!!

Σχόλια